Bu durumda aşık olduğumuz, onun için hayatımızdan vazgeçebileceğimiz yüzler, bu kas tabakasının üzerindeki yaklaşık yarım milimetre bile olmayan ince bir deri tabakasından mı ibaretti? Bir insana o olağanüstü güzelliği veren bu kadar ince bir şey miydi gerçekten? Aslında kaslarımızın üzerine taktığımız maskelerden başka bir şey değildik. Kimimizin maskesi güzeldi, kimisinin maskesi ise çirkin.
Çünkü çocuk beyni böyleydi. Attığınız her tohumu yutardı ve o tohumu bir daha geri çıkaramazdınız. Ancak yıllar sonra bir ağaca dönüştüğünde görebilirdiniz onu. O nedenle bu beyne hangi tohumların atıldığı insanlık için en önemli meselelerden biriydi.