Leyla

Eğer hayat gerçekten güzel olsaydı herkes büyük bir sevinçle uyanır ve hiç istemeyerek uyurdu; oysa durum bunun tam tersi. -Arthur Schopenhauer-
Sayfa 145·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey çok güzel giderken çok güzele odaklanıp, her şeyin gittiğini fark edememiştik.
Sayfa 135·Kitabı okudu
1000Kitap
Keşke insanlar düşündükleri şeyleri dosdoğru söyleselerdi, ne çok can sıkıntısından kurtulurlardı.
Sayfa 125·Kitabı okudu
1000Kitap
İnsan optik bir illüzyon aslında. Zira senden uzaklaştıkça gözünde büyürken, sana yaklaştıkça gözünde küçülür.
Sayfa 109·Kitabı okudu
Psikoloji
Kimse onu anlamadı, kimse ona sarılmadı, kimse onu iyileştirmeye çalışmadı.
Sayfa 106·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular