Wow cidden güzel kitaptı,çok güzel bir ters köşe vardı hiç beklemiyordum 10 dk boyunca o sahneyi okuyunca duvara baktım akskskskosos,OKB hastası olan bir kızın hayatini anlatıyor cidden çok bilinclendirici ve hoş bir hikayeydi,okumanızı net öneririm su gibi akıp gidiyor çok akıcı.