Bir kitap kahramanı öldü diye ağlayanlar çoktur, diğer bir kahramandan tiksinip eline geçse bi kaşık suda boğmak isteyenler. Hepsi kurmaca diye kendinizi avuttuğunuz bu kitabın kapağını kapatıp haberlere bakınca yüzlerce Meryem binlerce Leyla yüz binlerce Raşit olduğu gerçeği bir tokat gibi iniyor suratınıza. Keyifli okumalar dilemek isterdim ama pek mümkün olacağını düşünmüyorum..