Ahmet Ümit'in bu okuduğum 3.kitabı oldu. Genel olarak beğendim.Özellikle İstanbul tarihi hakkında enteresan bilgiler edindim.Beyoğlu Rapsodisinde olduğu gibi bu kitabında finali beni oldukça şaşırttı.Sayfa sayısı biraz daha az olsa daha iyi olurmuş diye düşünüyorum.