Farklı bir kitap olmuş.Öyle psikopat bir katil falan beklemeyin, kitap polisiyeden ziyade bir macera kitabı gibi geldi bana, bu yüzden pek keyif alamadım açıkçası. Bir Cerrah ya da Mefisto Kulübü değil.Ama yine de kolay okunabilen ve koyu Tess hayranlarının sevebileceği bir kitap.