Vasat ötesi bir kitap.Bitirmek için azmettim ama yaklaşık 100 sayfa kala bırakmak zorunda kaldım. Bir kaç olumlu yoruma aldanıp yeni yazarlara hemen atlamamak gerekiyor.Hikayenin hiçbir cezbedici tarafı yok,son derece sıkıcı, bir çok belirsizlikler içeren, kesinlikle tavsiye etmeyeceğim bir kitap.