bu aşk hala onu rahatlatıyor ve hayatın zevklerinden hala kolay etkileniyordu; ama ondan ayrı geçirdiği dördüncü ayın sonunda, karşı koymayı başaramadığı üzüntü nöbetleri görülmeye başlandı. kendi kendine acıyordu, sevebileceği ve sevilebileceği bunca zamanın boş yere, kimseye faydası dokunmadan geçtiğine üzülüyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
o kadar saf ve şair ruhlu ki onunla yaptığım konuşmalar, kısa süreli olmalarına rağmen
şimdiye kadar büyük acılar çeken zavallı yüreğimin en tatlı mutluluklarından biri oldu.
nasıl vedalaştığımızı ve ayrılırken neler söylediğimizi bir gün size anlatırım.