lilhappylilsad

lilhappylilsad
NFFNSNC
"Beklentiye girmeyen hayatta kalır."
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bu oda karanlık, bu oda yalnız bugün değil, her zaman böyle karanlık... Burada kitaplarıma ben yaşarız ve bize aydınlık getirecek kimsemiz yok... Ben burada yalnızlığı bardak bardak içiyorum."
Edebiyat
Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz.
Yapı kredi yayınları
Edebiyat
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegane tesellidir.
Yapı kredi yayınları
Edebiyat