lilhappylilsad

lilhappylilsad
NFFNSNC
"Bana ne mi yaptınız?" diyerek alayla güldü Irene. Hiç! Hiçbir şey! Sadece iyilik, sadece güzellik!
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Birbirimize daha ne vakte kadar azap çektireceğiz?"
Edebiyat
İçerdeki gözyaşları dışarı akandan daha fenadır.
Sayfa 56
Edebiyat
"Beklentiye girmeyen hayatta kalır."
Edebiyat
"Bu oda karanlık, bu oda yalnız bugün değil, her zaman böyle karanlık... Burada kitaplarıma ben yaşarız ve bize aydınlık getirecek kimsemiz yok... Ben burada yalnızlığı bardak bardak içiyorum."
Edebiyat