Mirasyedi bir genç olan Bihruz beyin trajikomik hikayesi...Yanlış batılılaşma, iletişimsizlik vs. üzerinden yazar yanlışların dile getirerek olması gerekenleri de güzelce dile getirmiştir...Ayrıca bihruz beyin yanlış anlaşılmalar üzerine doğan platonik aşkıda fazlaca hüzünlü diyebilirim... Cümle içinde fazlaca fransızca kelimeler olduğundan okuyuşta biraz sıkıntı çıkarabilir... İyi okumalar dilerim..:)