Tuzla uğraşıp durma sonucunda önce görme gücü azalacak ya da birden kör olacak, zehirli sodyum klorürün etkisiyle ayaklarda çatlaklar görülecekti. Bu özürlü kalan insanların, tuz açısından hiçbir önemi yoktu. Onlar yalnızca tuzlanın sahipleri için önemliydiler. Bir ya da yüz hayat yiyip bitirmiş, tuzun buna aldırdığı yoktu. Ama uzaklarda, bu cehennemden çok çok uzaklarda oturan, yakından tek bir tuzla bile görmemiş olan tuzla sahipleri, daha da zenginleşmek için insan kardeşlerinin iliğini emiyorlardı.