♡Siyah Lale♡

♡Siyah Lale♡
@lionelmesss
Birini sevmeyi bıraktığında , içinde ölmeye başlar
Reklam
Ama gözlet gerçeği göremez ki yüreği ile aramalı insan .
“Deniz geri geleceksin tamam mı?” Klasik yurt repliği. Burada herkes birbirine geri gelip gelmeyeceğini sorar. Buradaki herkes gidenlerin geri dönmeyeceğine inanmıştır. Kiminin annesi bakkala gidiyorum deyip geri gelmemiştir, kiminin babası gelip seni alacağım demiştir bir daha dönmemiştir. Buradaki insanların en büyük korkusu birilerinin gitmesi. Çünkü dönüşünün olmayacağına inanıyorlar. Onlar, yani biz, gitmeyi iki taraflı bir eylem olarak göremiyoruz. Bide göre gidiş varsa, dönüş yoktur.
Ben büyüdüm,umudum benim büyüyüşümle küçüldü.
Ben ilk hakkımda bana dilek tutmayı öğreten adamı diledim