"Bir kadın bir erkeği çok etkileyebilir, değil mi? Bu erkek kadının kendisinden çok şey beklediğini anlarsa onun idealindeki gibi biri olmaya çalışır."
Kendine bile özen göstermezken başkalarına nasıl gösterebilirsin? Kendini iyi hissetmezken nasıl iyilik yapabilirsin? Kendimi sevmezsem başkalarını da sevemem.
"Yaşamın, sonuçta tamamen seçimlerden ibaret olduğunu düşündüm. Birinin kaderi yaptığı seçimlerle belirleniyor ve ben yaptığım seçimin doğru olduğunu hissettim. Biliyordum ki, yaşamım bir daha asla aynı olmayacak ve harika, hatta mucizevi şeyler yaşayacağım. Bu olağanüstü bir uyanış."