Bir bulut üzerine otursaydın ne bir ülke ile öbürü arasında bir sınır çizgisi, ne de bir çiftlik ile başka bir çiftlik arasında bir sınır taşı görecektin. Ama ne yazık ki bir bulut üzerinde oturamazsın!
Doğa bizim azla yetinmeyle ilgili sözlerimizi hesaba katsaydı, hiçbir ırmak denizi aramaz, hiçbir kış bahara dönüşmezdi. Ve yine doğa, tutumluluk hakkındaki sözlerimizi dikkate alsaydı, içimizden kaç kişi hâlâ solunacak hava bulabilirdi?