Sev!L

Sev!L
@lives1402
Düşünerek yankı ve uçurum yarattım kendime. Derinleşerek kendimi çoğalttim...
İyi insanları aptal sandığınız yerde kaybettiniz..!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Dostoyevski, bir delinin ruh halini anlattığı kitabını, deli'nin şu sözleri ile bitiriyor. "Ben" diyor deli, senin söylemek isteyipte söyleyemediğin sözleri söyledim. Yapmak isteyipte, kendini tuttuğun şeyleri yaptım. Sen akıllı olduğun için yavaş yavaş kendini öldürürken, ben hayatı dolu dolu yaşadım. Sence ben deliyim..! Ama bence de sen bir ölüsün."
Felsefe
Mükemmellik sıkıcıdır, imkansızdır da. Zaten dünyada mükemmel iki insan vardır: Biri ölmüştür, diğeri de doğmamıştır.
Sayfa 55·Kitabı okudu
Düşünce
Hayat ...
Ah hayat... Bütün sözlerin yalan Sahte insanların Boş yeminler ediyor üstüne Sanki gerçekten Bir kuşun kanatlarındaki güzelliği görmüş Bir aşığın dilinde şarkı , Bir sevdanın adını koymuş gibi Bir çocuğun yüzünde bir gülümseme, Sanki gerçekten yaşamış gibi Tanrısal kibirlerinin arasında yok olup gidiyor... Ah insan! Basit varlığın Et ve kemiğinden sıyrılıp Ruhunla sevişmedikçe Çürümeye mahkumsun... Günden güne Yavaş yavaş Ölüyorsun...
Duygular
Yerinde konuşmalı insan, sözlerinin farkında olarak ve yerinde susmalı.Yerinde haykırmalı yüreğindekini herkese ve yerinde yüreğine kapanmalı kimseyi yaklaştırmadan.Yerinde tutmalı gözyaşlarını, ağlamalı; yüreğine ılık ılık akıtarak ve yeri geldiğinde yaslamalı başını en sevdiğinin omzuna. Her insan önce özündeki, sonra sevdiğindeki yerin kıymetini bilmeli ve unutmamalı bahşedilen yerin bize emanet olduğunu....!!! S.y✅
İnsan ve Duygular