Yer yüzündeki kötü adam olan şeytanın var olma nedeni ve gerekliliği üzerine yazılmış enteresan bir eser. E-kitap olarak okudum ve keyifli bir yarım saat oldu benim için
Tavsiye üzerine alıp okudum fakat bana biraz durağan geldi. Kitap durağan başlıyor ortada hareketleniyor sonra yine durağanlaşıyor. Genelde okuduğum kitapların beğendiğim satırlarının altını çizerim fakat bu eserde pek çizebildiğim kısımlar olmadı. Konu ve işleyiş bakımından hele ki nobel ödülü alan bir eser iken yazım dili, betimler vs. başarılı fakat yine de okuyucuyu kalan sayfaları okumasında teşvik etmiyor.
SiddharthaHermann Hesse · Can Yayınları · 202447,1bin okunma