Sinem Öztürk

10/10
·500 syf.··
Beğendi
·
2021 32. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2021 12:39
Ne zamandır ciltli basımını aradığım, en sonunda pes edip pdfini okuduğum ve okurken büyük keyif aldığım Cam Şato'nun incelemesiyle herkese merhaba!!! Bu seriyi birkaç ay öncesine kadar bilmiyor olmak hala beni üzüyor. Eğer bilseydim elimde şu an ciltli bir kitabı olabilirdi (yeni baskı ne zman çıkacak, bilgisi olan varsa yoruma yazabilir mi?) ve okurken daha fazla haz alabilirdim. Yazarın dili, olayların akışı, karakterler, betimlemeler, her şey yerli yerindeydi. Sadece Dorian biraz silik bir tip gibi geldi yalnız devam kitaplarında bunun değişeceğini düşünüyorum. Sihirli dünyalara zaten bayılıyorum ve bu kitap benim beklentilerimi karşıladı. Hiç sıkılmadan okudum buna rağmen 8 günde bitti çünkü Cam Şato'ya başlayıp 50 sayfa kadar okudum sonra da araya 2 tane daha kitap sıkıştırdım ve onları bitirir bitirmez Cam Şato'ya devam edip 2 günde 450 sayfa okudum. Keşke böyle yapmayıp Cam Şato'yu bir çırpıda bitirseymişim. Herhalde bu kitabı ne kadar beğendiğimi en iyi şu şekilde anlatabilirim: ne yazarsa okurum dediğim, diline bayıldığım, kurgularına aşık olduğum Cassandra Clare kitaplarını okurken aldığım zevki aldım Cam Şato'da <3
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,979 okunma
Sinem Öztürk isimli okura yanıt verildi
Sinem Öztürk
İnşallah :) ilk kitabın pdfini okuyacakken matbaada olduğunu duyunca tuttum kendimi. En sevdiğim serilerden biri olacakmış gibi hissediyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10/10
·500 syf.··
Beğendi
·
2021 32. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 13 Nisan 2021 12:39
Ne zamandır ciltli basımını aradığım, en sonunda pes edip pdfini okuduğum ve okurken büyük keyif aldığım Cam Şato'nun incelemesiyle herkese merhaba!!! Bu seriyi birkaç ay öncesine kadar bilmiyor olmak hala beni üzüyor. Eğer bilseydim elimde şu an ciltli bir kitabı olabilirdi (yeni baskı ne zman çıkacak, bilgisi olan varsa yoruma yazabilir mi?) ve okurken daha fazla haz alabilirdim. Yazarın dili, olayların akışı, karakterler, betimlemeler, her şey yerli yerindeydi. Sadece Dorian biraz silik bir tip gibi geldi yalnız devam kitaplarında bunun değişeceğini düşünüyorum. Sihirli dünyalara zaten bayılıyorum ve bu kitap benim beklentilerimi karşıladı. Hiç sıkılmadan okudum buna rağmen 8 günde bitti çünkü Cam Şato'ya başlayıp 50 sayfa kadar okudum sonra da araya 2 tane daha kitap sıkıştırdım ve onları bitirir bitirmez Cam Şato'ya devam edip 2 günde 450 sayfa okudum. Keşke böyle yapmayıp Cam Şato'yu bir çırpıda bitirseymişim. Herhalde bu kitabı ne kadar beğendiğimi en iyi şu şekilde anlatabilirim: ne yazarsa okurum dediğim, diline bayıldığım, kurgularına aşık olduğum Cassandra Clare kitaplarını okurken aldığım zevki aldım Cam Şato'da <3
Cam ŞatoSarah J. Maas · Dex Yayınları · 20244,979 okunma
Sinem Öztürk
Şu anda matbaadaymış, Derya Sevim diye çok tatlı bir youtuber var ve Sarah J. maas hayranı o instagram hikayesinde basımların yenilendiğini yazmıştı . Yazarın diğer kitabı Hilal Şehir’in son okumasını da o yapmıştı hatta. 1 aya falan yenilenir herhalde. Ben de 3,4 ve 5. Kitaplarını aldım. İlk 2 kitabı baskılar yenilenince alacağım
1/10
·%36 (150/416 syf.)·
Serinin epeyce abartıldığını gördüğüm için Instagramda paylaştığım yorumu buraya da eklemek istedim. *** Kitapla ilgili söylemek istediğim o kadar çok şey var ki nereden başlayacağımı bilmiyorum. Sarai, yarım bıraktığım birkaç kitaptan biri ve inanın ben kolay kolay bir kitabı yarım bırakmam. Sarai 9 yıldır Javier isimli bir uyuşturucu tacirinin yanında yaşayan esas kızımızdır. Kendisi 50 m ileride olan şeyleri net görebilen, konuşmaları duyamasa bile vücut dili ile neler konuşulduğunu anlayabilen fantastik (?) bir karakterdir. Okurken Sarai'nin yeteneklerine inanamayacaksınız. Yazar kendi yazdıklarını hiç okumamış olacak ki bir bölümde yazan ile diğeri alakasız çoğunlukla. Mesela Sarai başta hayatından nefret ediyor, çektiği zulümler yüzünden yıllardır kaçmayı planlıyor ve çok mutsuz. Oysa ilerleyen bölümlerde Javier'a hafiften sempati duyduğu, adamın gözdesi olduğu ve prensesler gibi yaşayıp bundan içten içe zevk aldığı da doğrudur. Neyse, işte bu Sarai yıllardır gördüğü ilk Amerikalı evlerine geldiğinde kaçmaya karar verir. Adamın bir seri katil olduğunu bilmesine rağmen bakışlarından hemen ona yardım edeceğini anlamıştır. Bakışlarını ise mahsur kaldığı odadan, büyük bir mesafeden görmüştür ama yine de Sarai zihin okuma konusunda sıkıntı çekmemektedir. Aniden kaçmaya karar veren ve tesadüf ki yıllar önce plan yaptığını ve yıllar önce bir yere silah sakladığını iddia eden Sarai hazırlanıp en yakın dostuna gel birlikte kaçalım der. Kız kabul etmez o da kendi bilir diye düşünerek 9 yıldır mahsur kaldığı evden birkaç dakika içinde kimseye görünmeden çıkmayı başarır, katilin arabasına saklanır. Bundan sonra çelişkiler devam eder. Sarai'nin 10 bölüm kadar bahsini bile etmediği arkadaşı meğerse aklından hiç çıkmamıştır ve o kaçtı diye eziyete uğraması geri dönmeyi
SaraiJ. A. Redmerski · Ephesus Yayınları · 20164,111 okunma
Sinem Öztürk
Tamamen kitabı okurken hissettiklerimi yazmışsınız. Sevindiğim tek nokta kitaba para vermeyip arkadaşımdan okumuş olmam.