İnsanların çoğu, ilişkileri süresince kendi benliklerini unutarak hareket ederler; aslında istemedikleri ve hiç yapmayacakları şeyleri, sırf karşılarındaki üzülmesin, öfkelenmesin, gitmesin diye yaparlar. Bu yanlış, çok yanlış! Bu, kişinin kendisine yaptığı en büyük kötülüklerden. Eğer yapmak istemiyorsan yapmazsın, bu bencillik değil; bu tamamen kendini, kendi benliğini korumak.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!