Dina

Dina
@loralie
Η αγάπη μου για σένα, ένας αιώνας θα είναι αρκετός για την ανθρωπότητα.
İnsanların çoğu, ilişkileri süresince kendi benliklerini unutarak hareket ederler; aslında istemedikleri ve hiç yapmayacakları şeyleri, sırf karşılarındaki üzülmesin, öfkelenmesin, gitmesin diye yaparlar. Bu yanlış, çok yanlış! Bu, kişinin kendisine yaptığı en büyük kötülüklerden. Eğer yapmak istemiyorsan yapmazsın, bu bencillik değil; bu tamamen kendini, kendi benliğini korumak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...kıskançlık affedilmez bir tutku, hatta belaların büyüğüdür.
Ama sevgiyle kin bir kalpte uzun zaman barınamaz.
Nereden olursa olsun çıkmak. Kentinden, ailenden, adandan, düşüncenden: Ne var ki, kendi kafanızdan çıka­mıyorsunuz daha!
'Böyle yapma, bak anneni üzüyorsun; derler bize. Halbuki kendisi üzgün olmayan hiçbir çocuk annesini üzmez.