*spoiler içerir*
Aslına bakılırsa kitabı pek beğenemedim. Yani genel olarak konusunu beğenemedim, sindiremiyorum. Bir kadın kendi babasını bile karşısına alıp seninle evlenmişse, nasıl olurda başka birinin sözlerine itimat edip aldattığını düşünebilirsin. Desdemona yürek yakan sözleriyle benim gibi güvensiz birini bile masumluğuna ikna etti fakat kendi kocasını edemedi, yazık. Ölürken bile Othello'yu koruyacak kadar sevmiş oysa.