Oktay Cevher

Oktay Cevher
@lordelzem
Biz Birbirimizle Güzeliz
Son zamanlarda artan kadına şiddet, kadın nefretinin artışa geçmesinin en büyük nedeni sevgisiz yetişmiş erkeklerdir. İnsanlar olarak her birimiz "Aura" adını verdiğimiz bir enerjiye sahibiz. Yani bu demek oluyor ki "Negatif Aura" sahibi bireyler çevrelerine sadece negatif enerji yayabilirler. Toksik fikirlere sahip "İncel" topluluğuna ait erkekler kendi içlerinde sürekli besledikleri "Kadın Düşmanlığı" yüzünden bu paradokstan asla çıkamazlar. Nefret, nefreti körükler ve yine nefreti doğurur. Bilakis "Erkek Düşmanlığı" yapan kadınlar da aynı şekilde karşı cinsinde yine nefreti doğurur. Birimiz olmadan, diğerimizin hiçbir anlamı yoktur. Doğada her canlı erkek ve dişi olarak bir uyum içindedir. Birbirimizi anladığımız ve birlikte yaşamaktan keyif aldığımız günlere 🌹
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Muhtaçlık
Aşk , karanlıkta bir ışık aramak ise "muhtaçlık" Işığını çoğaltacak başka bir ışık aramak ise "eşleşmektir"
Edebiyat
Arzu
Teninin her zerresini hafızama kazımak istiyorum sevgilim Yanlış anlama beni bu sadece bir dürtü değil Parmak uçlarımın temas ettiği her noktanı ayrı ezberlemeyi Ola ki bir gün aşkından kör olursam unutmamak için bedenini
Şiir
Susuş
Söyleyecek tonlarca kelime varken susmayı tercih ediyorsa bir insan: Ya hikayesi bitmiştir yada yaşadığı masaldan ibarettir.
Şiir
Gel Nefret Edelim
Seni sevemem, çünkü seversem sevgim bittiğinde herşeyi başına kakarım. Evet insanım bunu yaparım. Gel biz birbirimizden peşin peşin nefret edelim. Çünki nefretin sahtesi veya geçicisi olmaz. Nefret en şerefli ve en hakiki duygudur. Ben ne sana yalanı ne kendime şerefsizliği yakıştıramam bu yüzden: Senden çok nefret ediyorum 🌹
Şiir