Fazla gürültülü bir çağdayız. Sağımıza bakınca görültü, solumuza bakınca görültü. Önümüz, arkamız da aynı şekilde. Peki görültüden sıyrılmak da gerekmiyor mu? Peki sessizliği dinlemeye var mısınız? Peki sessizliği dinleyince birşeyler duymaya başladınız mı? Duymaysanız biraz daha dinleyin
biraz daha
biraz daha... Haa tamam oldu, duydunuz şimdi. Hoş geldiniz o vakit...