lorin onay

lorin onay
@lorinonay
bir kere çıktığınız eve geri döndüğünüzde artık orası sizin eviniz olmuyor. size ait eşyalar, size ait hatıralarla dolu olsa da benim evim diyemiyorsunuz. evim neresi bilmiyordum.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ağır ağır yükselen küçük asansör, tüm umutsuzluk, intihar tutkusu orada bitiyor. orada yalnızlık en büyük yalnızlık içinde yitiyor. hiçlikte. ve yaşam yalnız rüzgar, yalnız gökyüzü, yalnız yapraklar ve yalnız hiç değil mi…
Sayfa 125·Kitabı okudu
Alıntı

lorin onay

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
3 günde okudu
·
2024 97. kitabı
Tezer Özlü
8/10 · 14,7bin okunma
kendi sınırsızlığım içinde yalnız kalmaktan korkuyordum ve bir insanın sınırlarına gereksinmem vardı. oysa şimdi kendi sınırsızlığım içinde, yaşamı her zamankinden daha derin algıladığıma göre, bundan sonra hiç korkmamaya kararlıyım. insanın kendi kendinin yükünü taşıması, diğerlerinin yükünü taşımasından daha rahatlatıcı.
Sayfa 101·Kitabı okudu
Alıntı
kendimi unutmak istiyorum. bu yolculukta yanıma kitap almamam ne iyi. çeyrek yüzyıl okudum ve şimdi elimde kitap olmadığından, kendi içimde yazının izlerini arıyorum…
Sayfa 95·Kitabı okudu
Alıntı