caelia

caelia
@losoda
yüreğime bi' kurşun
Kuşkusuz ki en büyük önyargı; etrafımızdaki herkesi insan sanmamızdır.
Reklam
meleğim dersin, balım dersin, senden daha güzeli yok dersin, onun için her şeyi yakmayı göze alırsın, ondan başka hiçbir şeyin manası yoktur dersin, rüyanda görsen inanmazsın, haykırırsın onu sevdiğini elleri ellerine değsin istersin ama o iyi de bana ne der ya işte o zaman, haberin yok ölüyorum demek kalır geriye.. şimdi sor bana pişman mıyım?
Mut(suz)
Kim istemez mutlu olmayı ama mutsuzluğa da var mısın?
Mais ce n'est pas grave de ne pas avoir de talent. Il faut simplement avoir le talent de le reconnaître.
Il n'y avait pas toujours d'explications aux évidences du cœur.
Sayfa 121
Reklam