meleğim dersin, balım dersin, senden daha güzeli yok dersin, onun için her şeyi yakmayı göze alırsın, ondan başka hiçbir şeyin manası yoktur dersin, rüyanda görsen inanmazsın, haykırırsın onu sevdiğini elleri ellerine değsin istersin ama o iyi de bana ne der ya işte o zaman, haberin yok ölüyorum demek kalır geriye..
şimdi sor bana pişman mıyım?