"Ben de bir süre boyunca epey pişmanlık çekmiştim.' Keşke öyle yapmasaydım! Keşke söz dinleseydim!' demiştim. Ancak günün sonunda bu pişmanlıkları nasılsa geri dönemeyeceğimi bildiğim için çektiğimi fark ettim. Aslında geçmişe dönebilsem aynı şekilde davranırdım."
Youngju gözlerini sokaktan ayırmadan devam etti: "Bu şekilde yaşamaktan başka elimden bir şey gelmiyor. O halde kabul etmeliyim.Kendimi suçlamamalı, üzülmemeliyim. Başımı dik tutmalıyım. Yıllardır kendime bu sözleri mırıldanarak ruhsal zafere ulaşıyorum."