H.A

H.A
@lowbattery
Evren hakkında anlaşılabilir olan en anlaşılmaz şey, anlaşılabilir olmasıdır Albert Einstein
"Atlar eğerlendi. Hepinizi șeytan alsın"
Alıntı
Reklam
Ancak düzlükte yaşayan insanlar için eleştirel davranmak ve işlerine gelmeyen șeyleri reddetmek kolaydır; bununla birlikte hayat gondolunda üç bin metre rakımda bulunuyorsanız, her şeye razı olmasanız bile õyle kolay kolay aşağı inemezsiniz.
Alıntı
Öyleyse Sezar’ın hakkını Sezar’a...
"isa'nin içinde de madden ve manen birbirinden ayrılan iki insan vardi ve o, maddî şeylerle alâkalı eylemleri maddi insandan hareketle yapıyor, bu sırada manevî insan kıpırtsız bir hâlde uzakta duruyordu," demiști Eckehart.
Alıntı
Ne var ki hayat bir yerdeki taşları sökmeden başka bir yerde bir șeyler inșa etmez.
Alıntı
Hayatın ağırlığı altında kendi merkezini kaybetmemiş biri.
Zira yalnızca cesaretini yitirmemiş kadının zekâyı sarıp sarmalama ve varlığın bütün kuvvetlerini barındıran o yazgı kudretine sahip olduğuna kaniydi, zaten Diotima' ya göre bu, zekânın kurtuluşu için zaruriydi.
Alıntı