H.A

H.A
@lowbattery
Evren hakkında anlaşılabilir olan en anlaşılmaz şey, anlaşılabilir olmasıdır Albert Einstein
Ya "Tarifsiz bir manevî zarafeti var" ya, "Aramizdaki en güzel ve en zeki kadındır" deniyor; bazılarıysa, "ideal kadın odur!" deyip geçiyordu.
Edebiyat
Reklam
kontun en sevdiği laflardan biri, "Derinlerde bir yerde hepimiz sosyalistiz" cűmlesiydi ve bu cümle aşağı yukarı, ahirette toplumsal fark gözetilmeyeceği anlamına geliyordu, o kadar.
Edebiyat
Cromwell de şöyle demez miydi zaten: "Bir adam en çok, nereye gittigini bilmediği zaman ilerler!"
adam İsviçre’ye gitse de aynı hissi yaşayabilirdi muhtemelen :)
Türkiye'ye gidip geri döndü, zira bütün dünya ona karşı bir olmuștu; bu komploya ne büyü ne iyilik işlerdi.
Alıntı
Daha 94. sayfada Ulrich’e aşık olmak üzereyim...üzgünüm.. ;))
Bin kişinin varlığı parçalara ayrılacak olsa, bütün bu insanları oluşturan iki düzine nitelik, duygu,gelişim türü, inşa biçimi vesaireye rastlanırmış. Bizim bedenimiz parçalara ayrılsa, yalnızca su ve bu suyun üstünde yüzen birkaç düzine madde yığını bulunurmuș.
Edebiyat