Çağrı

Puan vermedi·264 syf.··
2020 175. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 17 Aralık 2020 01:20
Maksim Gorki, okumaktan hoşlandığım bir yazar. Genel olarak kitaplarını akıcı buluyorum. "Çocukluğum" da hayli akıcı idi. Şöyle bir yorum yapabilirim; Zeze'nin hikayesinden daha acıklı bir hikaye ancak yazar bu duyguyu cümlelerine yükleyememiş, hissettiremedi. Yine de okunmaya değer görüyorum.
Edebiyat
ÇocukluğumMaksim Gorki · Amfora Yayınları · 200619,6bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir toplumun, kadınları eğitimsiz olduğu sürece başarıya ulaşma şansı yoktur.
Edebiyat
Dünya âlemin bildiği bir şey. Ve senin haberin bile yok...
Edebiyat
Kâğıt yerine gül yaprağı kullanacağım, Ve sana dünyanın en tatlı mektubunu yazacağım..
Edebiyat
"Bana bak" Sadece tek bir hüner. O da: tahammül. Sabretmek. Katlanmak. "Neye katlanmak, Nana?" "Bak, bu konuda hiç endişen olmasın," "Katlanılacak şey bulmakta hiç zorlanmayacaksın."
Edebiyat