User

User
@ltugba_ll
Benim çöplüğüm
ben kendi hayatımı yaşıyorum.Kendi yolumda ilerlemeyi seviyorum. hiç kimseye bağlı olmadan yalnız yürümeyi seviyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kirli bir camdan bakıp, her şeyi ve herkesi kirli sanıyorsunuz?
”Aşk vardır, ona inanmaktan vazgeçme.”
Öleceğin zaman herkes seni terk eder, herkes sırtını döner sana, zira senden alabilecekleri ne kalmıştır ki geriye?
En iyi kitaplar insana zaten bildiklerini söyleyen kitaplardır..