Nes

Nes
@lucidreamines
Minimal screen time, maximum life!
“Ey genç kız, kendini tekrar suya at da her ikimizi kurtarma şansına bir kez daha ereyim!” Bir kez daha mı? Amma ihtiyatsızlık! Ya söylediklerimizi hemen kabul ediverirlerse, üstadım? O zaman dediğimizi yapmamız gerekir. Brrr!… Su ne kadar da soğuktur! Ama yüreğimizi ferah tutalım! Artık çok geç, her zaman da geç olacak. Çok şükür! :))))
Reklam
“Ya mutlu olacak ve yargılanacaksınız ya da bağışlanıp sefil olacaksınız.”
“İnsanlar gösterdiğiniz nedenlere, içtenliğinize ve acılarınızın ağırlığına ancak öldüğünüzde inanırlar.”

Nes

, bir kitap okudu
9/10
·104 syf.··
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Ocak 2026 13:12
·
2026 8. kitabı
Albert Camus
7.9/10 · 19,2bin okunma
“… Ama doğru taraftayım işte, bu da vicdanımın rahat olmasına yetiyordu. Doğruluk duygusu, haklı olmanın verdiği doyum, özsaygı, bizi ayakta tutan ya da ilerleten güçlü güdülerdir. Tersine, insanları bundan yoksun bırakırsanız onları kuduz köpeklere çevirirsiniz. Nice suçlar işlenmiştir, sırf kişi hatalı olduğunu görmeye dayanamadığı için!”