Kitaptan keyif aldığım söylenemez. Sanırım yazım tarzında beni cezbetmeyen bir şey vardı. Karakterlerin çoğunu oldukça sığ buldum. Anlatımda da epey tekrar var. Yine de aile içindeki çatışma atmosferinin okuyucuya iyi aktarıldığını düşünüyorum. Diğer okuyucular benden daha fazla beğenmiş olabilir. Belki de ben kitabı yanlış zamanda okudum…
“Sabit fikirli, kafasını tek bir şeye takmış her türlü insan, hayatım boyunca benim ilgimi çekmiştir, çünkü bir insan kendini ne kadar sınırlarsa sonsuza o kadar yakın olur; görünüşte dünyadan böylesine kopuk yaşayanlar, termitlerin yaptığı gibi tuhaf ve eşi benzeri olmayan konsantre bir dünya inşa ederler.”