Yürüyüş ve gezi videoları paylaştığım kanalıma destek olmak isterseniz...
youtube.com/@edasertturk
"Okumak, okurun gelir düzeyinin yüksek olması demek değil; hayata karşı bir sıkıntı hissetmesidir."
Kendimizi yeterince tanımadan, sorunlarımızın bilincine varmadan ve bunları çözüme kavuşturmadan; dünyayı değiştirmeye kalkarız. Ya değişmesi gereken dünya değil de bizsek? Ancak kendimizi iyi yönde değiştirirsek yaptıklarımızın bir anlamı olabilir. Eda
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hiç kimse başka bir insanı yetiştiremez, sadece hedefini bulmasına yardım edebilir. Onu yetiştirecek en önemli kişi yine kendisidir. Çünkü sadece kişinin kendisi yirmi dört saat kendiyle beraberdir. Neye muktedir olduğunu en iyi kendisi bilir."