mel

mel
@lunnetii
mitski enjoyer
''Hayatın hep 'ayakta durmak'la ilgili olduğunu düşünürdüm. Akım ne kadar güçlü olursa olsun.. Ancak hepsinden sonra, akımla birlikte gitmek çok da saçma değil... Seni ileriye götürdüğü sürece.... ''
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ben kendimi sensizliğe alıştırıyorum. Sen de kendini bensizliğe alıştır diye.
Gurur nedir? Bir insan, hayır bir erkek “Ben mükemmelim, herkesten üstünüm,”demeden, iyi olduğu yönleri düşünmeden yaşayamaz.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Adalet mi dediniz? Sınıf çatışmasının tabiatında adalet yoktur. İnsanlık mı? Şaka yapmayın. İnsanlığın ne olduğunu biliyorum ben. Kendi mutluluğumuz için karışımızdakini yere sermek. “Geber” demeden öldürmek. Kandırmak.
Sayfa 52·Kitabı okudu