''Hayatın hep 'ayakta durmak'la ilgili olduğunu düşünürdüm. Akım ne kadar güçlü olursa olsun.. Ancak hepsinden sonra, akımla birlikte gitmek çok da saçma değil... Seni ileriye götürdüğü sürece.... ''
Adalet mi dediniz? Sınıf çatışmasının tabiatında adalet yoktur. İnsanlık mı? Şaka yapmayın. İnsanlığın ne olduğunu biliyorum ben. Kendi mutluluğumuz için karışımızdakini yere sermek. “Geber” demeden öldürmek. Kandırmak.