neslihan

sanki asil oldurmek istedigim sey o derinin altinda ya da basparmagimin altinda atan o ince mavi damarda degil, baska bir yerde, daha derinde, daha gizli ve ulasmasi cok daha guc bir yerdeydi.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Kendi içine yürümek ve saatler boyu kimselere rastlamamak..."
Sayfa 33·Kitabı okudu
1000Kitap
"Sanat yapıtları sonsuz yalnızlıklar içindedir ve yanlarına en az sokulabilecek bir şey varsa o da eleştiridir."
Sayfa 18·Kitabı okudu
1000Kitap
"Sırça fanusun içinde ölü bir bebek gibi tıkılıp kalan insan için dünyanın kendisi kötü bir rüya gibidir."
Sayfa 247·Kitabı okudu
Edebiyat
"Hayatta avlar, avcılar, meşguller ve yorgunlar var yalnızca."
Sayfa 84·Kitabı okudu
Edebiyat