ılgın su

ılgın su
every human is a little bit sad all the time, because you know you’re going to die, but that knowledge is what gives life meaning. instagram.com/ilgnsu
Yaptığım bütün işlere, çektiğim bütün emeklere bakınca, gördüm ki hepsi boş ve rüzgarı kovalamaya kalkışmakmış. Güneşin altında hiçbir kazanç yokmuş.
Edebiyat
Reklam
Benim duyduğum en aşağılayıcı şey, insanın yürekten inanarak yaptığı bir şeyi saklamak veya inkar etmek zorunda kalması. Sevinmeniz gerekirken utanç duyuyorsunuz!
Edebiyat
Benim onurum için başka insanların endişe etmeleri son derece nahoş ve ben buna alışık değilim.
Edebiyat
Yazma yeteneğimden kuşku duyduğum zaman bir başka yazar okur ve endişe etmek için hiçbir neden olmadığından emin olurum. Tek rakibim kendimim: doğru, güçlü, tesirli, zevk alarak, kumar oynayarak yazmak. Yoksa, unut gitsin.
Edebiyat