rorylovesbook

rorylovesbook
@luvforoph
Satranç
Puan vermedi·83 syf.··
2023 9. kitabı
beklediğimden daha akıcı bir kitaptı htler zamanını anlatır bi kitaptı ve karakterlerin yasadıkları seyler beni etkiledi cidden yazarın betimlemei olay örgüsü falan her şey stefan sweig severim zaten okuyun bence kesinlikle puanım 9/10
Stefan Zweig
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Lyon'da Düğün
Puan vermedi·50 syf.··
2023 4. kitabı
içinde 3 hikayeden oluşuyor ve benim favorim son olandı Wondrak savaşın iğrenç taraflarını bize tekrar hissetiriyor ve bir annenin duygularını çok iyi yansıtmış okurken çok üzüldüğüm oldu ama çok iyi anlatılmış kesinlikle diğer hikayelerde de savaştan eserler var fakat 2. hikayenin akışını anlayamadan bitti ve sonunu çok hoş bulmadım açıkcası onun dışında beğendim genel olarak zaten Stefan Zweig yazmış okurken akıcılığı da yanınızda geliyor tavsiye ederim puanım 8/10
1000Kitap
Lyon'da DüğünStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202139,1bin okunma
Kar tanesi
Puan vermedi·320 syf.··
2023 3. kitabı
Elimde olan wattpad kitaplarına şans verdim de bunun farklılıkları ollmasına sevindim daah önce dediğim gibi wattpad kitaplarına karşı çok iyi bir görüşüm yok ama bu kitap etkiledi gerçekten herkesin şans veremsi gerektiğini düşünüyorum serinin ikinci kıtabı 1. sine göre çok daha etkiledi tabi ki kitabı okurken gerçekten üşüyormuşsunuz ve içinde şaşıracağınız durumlar var sonuna geldğinzde daha da şaşıracaksınız bence herks okumalı karakterlerin hallerini içinizde hissediyoesunuz sevmedğim yonleri de oldu tabi onlar da karakterlerin bilerek kötüye gitmesi tabi ama bu hikayeyei oluşturan şey herkesin bir şans veremsi gerektini düşnüyorum okudum en iy wattpad kıtabi hatta tek
Wattpad
Kar TanesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20216,5bin okunma
Kimse Gerçek Değil
Puan vermedi·384 syf.··
2023 2. kitabı
Wattpad kitaplarına karşı biraz ön yargım var ve klişe bulduğum doğrudur sevmem wattpad okumayı ona rağmen şans verip okuduğum bir kitap ve evet tahmin ettiğim gibi içinde aşkla klişeler var ama diğer kitaplara nazaran daha az gibi yazarın psikolog olması da karakterlerin durumundan bahsedilmesinde çok iyi olmuş karakterleri güzel aktarılmış bu yönünü sevdim cringe bulduğum sahneler de var betimlemesini çok iyi bulmadım açıkçası bir daha okur muyum sanmam ama akıcıdır ve sonunda şaşırttı bu yönünü de sevdim açıkcası dediğim gib wattpad kitaplarını sevmeme rağmen kötü denilmezdi fena değil kitap gençlere okuma alışkanlığı da kazandırılabilir.Puanım 6/10
Wattpad
Kimse Gerçek DeğilZeynep Sey · Ephesus Yayınları · 20206,6bin okunma