içinde 3 hikayeden oluşuyor ve benim favorim son olandı Wondrak savaşın iğrenç taraflarını bize tekrar hissetiriyor ve bir annenin duygularını çok iyi yansıtmış okurken çok üzüldüğüm oldu ama çok iyi anlatılmış kesinlikle diğer hikayelerde de savaştan eserler var fakat 2. hikayenin akışını anlayamadan bitti ve sonunu çok hoş bulmadım açıkcası onun dışında beğendim genel olarak zaten Stefan Zweig yazmış okurken akıcılığı da yanınızda geliyor tavsiye ederim puanım 8/10