Buradaki insanların nasıl olduğunu soracak olursan , şunu söyleyebilirim : Her yerdeki gibi ! İnsan aslında karmaşık bir varlık değil. Çoğunluğu zamanın büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor, geriye kalan ise , özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor ki, ondan kurtulmanın her türlü yolunu deniyor . İşte insanın değişmez yazgısı!