"Yüzünde düşünceli bir ifadeyle bana baktı. Lily dedi anlamlı bir şekilde, Kötü insan diye bir şey yoktur. Hepimiz sadece bazen kötü şeyler yapan insanlarız"
"Herkes aslında derinlerde eşit derecede berbat durumda olsa da, oldukları kişi hakkında numara yapıyorlarmış gibi hissediyorum. Sadece içimizden bazıları bunu saklamak konusunda diğerlerinden daha iyi."
"Çünkü, efendim, herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır. Ne var ki, hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez."