yasemin

"Beni korkutan şey yol değildi zaten. Yolda olmayı sevdim hep. Hatta yaşamanın kendisi de bir yol değil miydi? Ama yolda olmanın kötü tarafı ardında bıraktıklarının acısı ve gittiğin yerde bulacaklarının korkusuydu."
Sayfa 42
Reklam
"Aşkın matematiği farklıdır Lavinia. 2’den 1 çıkınca 0 kalır."
Şiir
Geleceğim, bekle dedi, gitti.. Ben beklemedim, o da gelmedi. Ölüm gibi bir şey oldu.. Ama kimse ölmedi.
Şiir
"İstemeden kirleniyor insan ..."
Reklam