Atatürk'ün ağzından Fenerbahçe, Beşiktaş veya Galatasaray'dan herhangi biri hakkında ben şu takımı tutarım diye tek bir kelime duymadım. Duydum diyenler, onun bu kulüplere yaptığı bazı ziyaretlerinden, bazı taltiflerinden ve de bazı nakdi yardımlarından esinlenerek , kendi kulüplerini tuttuğunu konuşmuşlar ve kamuoyuna açıklamışlardır. Şayet Atatürk bu takımları tutmuş olsaydı, neden sağken açıklamadılar da, öldükten sonra bizim kulübü tutuyor, diye açiklamalar yapıyorlar?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sadece İtalyan faşisti Mussolini'yi ve de Alman faşisti Hitler'i hiç ama hiç sevmez, onlara hiç güvenmezdi. "Bu ikisi bir gün gelecek dünyayı kana bulayacaklar, inşallah yaşarsam onlara ancak ben mani olabilirim, haklarından gelebilirim. Hele hele bir de ülkeme saldırsınlar o zaman görürler Türkleri" diye konuştuğunu birkaç kez bizzat duymuşumdur.