"Eğer benimle evlenmeyi kabul etseydin, sana benzeyen çocuklarımız olurdu. Kızımıza adını sen seçerdin, oğlumuzun adını Stefan koyardık," demişti. "Babamın adını yani..."
"Babanın adı da mı Stefan'dı? "
"Evet."
"Ya büyükbabanın? "
"Onun da."
"Niye ille de Stefan'sınız hepiniz? Başka isim yok mu Hırvatlarda? "diye sormuştu Nimeta.
"Bir büyüğümüz yüzyıllar önce öyle vasiyet etmiş."
Dışarda tahmin edemeyeceğin kadar gaddar bir savaş var. Hiç kimsede insanlıktan eser kalmamış. Ne Sırplarda ne de bizde. Size de sıra gelecek yakında.Ama önce ölmek bize düştü, iki gün sonra orduya alınıyorum.