"Bir zamanlar sizin televizyonun üzerinde aynen böyle bir köpek biblosu vardı."
"Onu da çalıp götürdün."
"Çalmak sayılmaz. Annen de , baban da , hepiniz, ilk yıldan sonra biliyordunuz."
"Evet."
"Ne diyorlardı? "
"Hiç.Babam üzülüyordu.Annem önemsizmiş gibi davranıyordu.Ben de film yıldızı olmak istiyordum."
"Aşk nedir? "
"Neymiş? "
"Aşk, Füsun karayolları, kaldırımlar, evler, bahçeler ve odalarda gezinirken ve çay bahçelerinde, lokantalarda ve akşam yemeği sofrasında otururken, ona bakan Kemal in duyduğu bağlılık duygusuna verilen addır."
"Hmm... güzel cevap, "derdi Füsun."Beni görmediğin zaman aşk olmuyor mu? "
"O zaman fena bir takıntı,hastalık oluyor "