"Komünizme hala inananlar var mı dışarıda?"
"Var tabii."
"Neye dayanarak inanıyorlar?"
"Başarısızlığı sadece tecrübenin başarısızlığı olarak görüyorlar; yoksa bir doktrinin, felsefenin ya da idealin kendisinin başarısızlığı olarak değil. Dışarıda hala, ne kadar dayatılsa da, vazgeçmeyi bilmeyen insanlar var. Eşitlik, adalet isteyen insanlar. Ve bunun bir gün sağlanabileceğine içtenlikle inanan... iyi insanlar var. Hayat insanlara başka tecrübe şansları sunar, onlar öyle düşünüyorlar."