Denizi, insanların, onu sevdiklerinde, İspanyolca adlandırdıkları gibi la mar (dişilik sıfatı ile) olarak düşünürdü. Onu sevenler kimi zaman hakkında kötü şeyler söyler ama daima sanki bir kadınmışçasına söylenir bunlar. Olta mantarı olarak şamandıra kullanan, köpek balığı ciğerinin çok para ettiği zamanlarda alınmış, motorlu teknesi olan kimi gençten balıkçılar eril olan el mar şeklinde bahsederdi ondan. Ama yaşlı adam onu daima dişil ve muazzam iyilikler bahşeden veya esirgeyen bir şey olarak düşünürdü; eğer vahşi ya da fena bir şey yaparsa bu engel olamadığındandı. Ay, tıpkı bir kadını olduğu gibi denizi etkliyor, diye düşündü.