Nur

Nur
@magicmadrigaf
𓅫
(...) Sen gittikten sonra yalnız kalacağım. Yalnız kalmaktan korkmuyorum da, Ya canım ellerini tutmak isterse... Evet sevgili, Kim özlerdi avuç içlerinin ter kokusunu, Kim uzanmak isterdi ince parmaklarına; Mazilerinde görkemli bir yaşanmışlığa tanıklık etmiş olmasalardı eğer. ~Can Yücel
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
sahipsiz bağlar gibi yıkıldı viran gönlüm, yapacak ustası yok'
"dökmeye niyetim yok içimi, zor sığdırdım zaten." |Cemal Süreya
"Unutma, güçlü kalman için, acıya ve yalnızlığa ihtiyacın var. Acı ve yalnızlık, bu hayattaki en büyük öğreticilerdir. Onlardan ders almayan, ilelebet eksik kalmaya mahkumdur." ·Friedrich Nietzsche
İnsan, yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellerle bağlanırmış; ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar, her birinin gönlümüzden kopup ayrılması, bir ayrı sızı uyandırırmış.