ilk başlarda ben ne okudum şimdi dediğiniz olaylar birbirinden çok kopuk kopuk gözüksede hepsinin bir puzzle nın parçası olduğunu anlıyorsunuz. kitabı anlamak için kitabın tamamını okumanız şart. Kitapta o kadar güzel bölümler var ki hele yeye’nin hatırladığı şiirler, hikayeler vs. kitabı daha güzel hale getirmiş. kitapta Nakşıgülün katilinden çok kimin yazdığını merak ediyorsunuz. Bana kalırsa kitap bir kadının kaleminden çıkmış
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattı beklediğim son değildi o yüzden baya üzüldüm ancak kitaptaki betimlemeler ve üslup çok güzel. insanı sürüklüyor. bu kitapta da nedense felatun bey ile rakım efendi gibi beklenmedik bir son var insan kitabı bitirince ben neden okudum ki o zaman oluyor ama bu da karantina sürecinde çok güzel gidecek bir kitap
SergüzeştSamipaşazade Sezai · Karbon Kitaplar Yayınları · 201756,5bin okunma
Kitabı yanlış batılılaşmadan çok Rakım ve onun aşk hayatıyla ilgili buldum Felatun beye sadece kitabın başlarında değinmiş. Rakım Efendiden zaman buldukça Felatunla ilgili birkaç bilgi verip yine rakım efendiye yönelmiş karantina sürecinde okunabilecek bir kitap
normalde kitap okumayı ve çalışmayı pek sevmem ama bu kitabı okuduktan sonra gerçekten kendimi okumaya ve çalışmaya vermeye çalıştım. kitabın en arka sayfalarında biz gençler için çok güzel tavsiyeler var .
ileride çocuklarımın okumasını istediğim kitapların başında geliyor
çok fazla anlaşılması zor kelimeler olduğu için fazla akıcı bir kitap değil ama oradaki kelimeleri araştırıp bakan gerçekten şanslıdır çünkü kelime dağarcığı fazlasıyla gelişir