Umut Mailmail

İnsanları çok sevmeyi sevmiyorum.Sevince de ölmelerinden korkuyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan hayatta o kadar çok şeye inanıyor ki.Hem,yürekte güzel şeyler hayal etmek hep iyidir.
Eskiden insanlarla ve güçle oynamıştı yalnızca,şimdi ise hiçbir oyuncağın ölüm kadar keyifli olmadığını fark ediyordu.
Çünkü dünya kötü planlara kurban giderken onunla birbirimize sokulabileceğimizi hayal edebiliyordum ama onsuz bir dünya hayal edemiyordum.
İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir.Gerçeğin mayası gözle görülmez.