Mai Yaşam

Mai Yaşam
@maiyasam
Öğretmen, Mühendis
Lisans
14 okur puanı
Temmuz 2015 tarihinde katıldı
Korkuyu Beklerken
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendi kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiç bir şey çıkmaz.
Sayfa 42 - İletişim·Kitabı okudu
》BitutamDuygu《 isimli okura yanıt verildi
Mai Yaşam
Belki de binlerce kez daha ıskalayacağız hayatı... Ama vazgeçmiyoruz hayatı yaşamaktan ve ıskalamaktan tekrar tekrar. Korkumuzda bundandır belki...