Muhammet

Muhammet
@malidag
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Karanlık, ölümün bir parçasıdır. Onun için dinlendiricidir. Büyük dinlenme, bir karanlık denizine dalıp bir daha ışığa kavuşmamaktan başka nedir?
Ölmem sana acı verecek olsaydı eğer, o zaman ölemezdim.
Sadece yalnızlık çeken çocuklar tutkularını bütünüyle, dağılmaksızın koruyabilirler.
Belki de şair olurum ve seni de aldırırım yanıma...